preskoči na sadržaj

Osnovna škola SPINUT

 > 4.b razred
 

http://dinaricarcparks.blogspot.com/

Projekt učenika 4.b razreda sa učiteljicom Ivkom Vukman i studenticom Julijom Simunić

    Preferencije učenika prema suvremenoj umjetnosti

 Učenici 4.b razreda  educirani su  o suvremenoj umjetnosti, koja  za razliku od tradicionalne,  „ulazi“ u društvo,  nije više skrivena u galerijama, koristi svakidašnje materijale i  ističe aktualne teme i probleme.

Koncept smo oformili umjetničkim instalacijama koje su učenici složno i marljivo radili u grupama. 

-Cijeli projekt započeo je pedagoški vođenom  raspravom s učenicima o problemima današnjeg društva te upoznavanjem s nekim novim problemima. Potaknuti razgovorom učenici su  odlučili upozoriti društvo na prekomjernu i nepromišljenu potrošnju, siromaštvo i globalno zatopljenje, te su u tu svrhu sakupljali račune, igračke, plastične vrećice i boce. 

       U stvaralačkom dijelu projekta  učenici koji su  podijeljeni u grupe su od prikupljenih materijala aktivno konstruirali umjetničke instalacije.

  • Prva grupa je napravila haljinu od računa kojom su kritizirali nepromišljenu i prekomjernu potrošnju. Navedena haljina je sutradan predstavljena i široj splitskoj publici na reviji Moda na kvadrat.
  • Druga grupa je napravila jednoroga od igračaka koji će „dogalopirati“ u dječji dom  Maestral, a na fotografijama možete vidjeti početak njegova puta.
  • Treća grupa je napravila stablo od otpada kojim žele pozvati društvo na  reciklažu i upozorili na globalno zatopljenje. Njihovu instalaciju istog dana smo postavili u park. Kao što su učenici i naučili, instalacije mogu biti postavljene na određeni period i različita mjesta. Ovo su bile prve lokacije i trenutno dogovaramo sljedeće.
  •  
  • Radovi učenika prijavljeni su na natječaj  NUS (neafirmirana umjetnička skupina) ; O za osmjeh 

Ivka Vukman 4.b razred

   

  

The project of the pupils of the 4 b form, their teacher and student Julija Simunić

How pupils at the age of 10 show their interest in contemporary art

The pupils of the 4 b class have had lessons on contemporary art.

The basic need do teach them contemporary art is the fact that it is already present in the society and not hidden anymore in art galleries. It uses everyday materials and emphasizes current social problems and topics.

The pupils have created artistic pieces to make this concept real. They have been divided in groups and together have made it to the final result.

The first step of the project started with the pupils discussing in a pedagogically monitored debate on the problems of today's society and meeting new problems. Inspired by the discussion, the pupils decided to warn the society against overconsuming, poverty and global warming. For that purpose, they collected receipts, toys, plastic bags and bottles.

In the second step of the project pupils were divided into groups and they created artistic installations using collected materials.

       The first group of pupils made the receipts dress.

       They wanted to criticize overconsuming.

       The next day the dress was presented to the public on the fashion show

       « Moda na kvadrat ».

The second group made a toy unicorn which will be donated to children's home «Maestral».

 In the pictures you can see the beginning of its existence.

The third group made a waste tree. It is the symbol of global warming and necessity of recycling. It was installed in the park, the same day.

The pupils learned that artistic pieces can be set on different locations for limited time.

These were the first locations and at the moment we are planning the following presentation locations.

The pupils' artistic pieces have been applied for the competition NUS ( nonaffirmative art group); O za osmijeh ( S for smile )

Ivka Vukman, 4 b class teacher


CMS za škole logo
Osnovna škola SPINUT / Teslina 12, HR-21000 Split / www.os-spinut-st.skole.hr / ured@os-spinut-st.skole.hr
preskoči na navigaciju